close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיפוצים? רק עם קבלן

מערכת שורשיג סיוון, תשעו19/06/2016

גם אם אתם מתכוונים לשפץ חלק מהבית, כדאי לכם לקחת קבלן שיפוצים

תגיות:

עוברים לבית חדש? משפצים בית קיים? בשעה טובה! עכשיו הגיע הזמן לבחור בקבלן שיפוצים. בניה או שיפוץ של בית יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל, אבל עם הקבלן הנכון, גם אתם תוכלו לצלוח אותה בצורה טובה ומשביעת רצון, ללא טרטורים מיותרים.

בניה של בית חדש

אם אתם בתהליכי בניה של בית קרקע, בוודאי חשבתם על שכירת שירותיו של קבלן שיפוצים. בניה של בית זה תהליך מורכב ומודולארי, וקשה לבצע אותו לבד, גם אם אתם חושבים שאתם מומחים בבניה ושיפוצים.

רצוי לבחור בקבלן "עם קבלות". כלומר, כזה ששמעתם עליו רק דברים טובים, ששמעתם עליו עדויות וחוויות מיד ראשונה, מאת לקוחות שצלחו איתו את תהליך בניית הבית בצורה מוצלחת ומשביעת רצון, וכזה שיש לו ניסיון רחב בתחום קבלנות הבניין. זכרו: כשמדובר בבית שלכם, השקעה כל כך גדולה, ואולי ההשקעה הגדולה ביותר שתעשו בחייכם – אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתפשר על קבלן חסר ניסיון רק בשל מחירו הזול.  

קבלן שיפוצים מקצועי

קבלן שיפוצים טוב הוא קבלן שיפוצים עם ניסיון רחב שנים בתחום, עם תיק עבודות מרשים, עם צוות מקצועי ונאמן, עם יכולת לעמוד בזמנים ובהבטחות שניתנות ללקוח, עם יכולת למצוא פתרונות בזמן אמת, עם יכולת לתפקד באופן מלא גם בתנאי לחץ, עם זמינות מלאה, וכמובן עם יחס אדיב כלפי הלקוחות שלו.

גם אם אתם מתכוונים לשפץ חלק מהבית, כדאי לכם לקחת קבלן שיפוצים. שיפוצניק יכול לסייע לכם בשיפוץ חדר אמבטיה, שיפוץ חדר הסלון, שיפוץ חדרי השינה, המטבח, המרפסת, ועוד. זכרו: מקובל לא לשלם את כל הסכום לקבלן טרם סיום העבודה. בדרך כלל, יש לתת לקבלן מקדמה, ואת היתר לשלם לו רק כשהשיפוץ מסתיים.

המאמר באדיבות אתר "שיפוצים בזול"
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה